2011. január 12., szerda

1 hét

Igaz tegnap, de letelt az első hét. A részeredmények:

Súly: 76 kg (80 volt)
Has körfogat: 106 cm (109 volt)
Csípő körfogat: 106 cm (107 volt)
Derék körfogat: 90 cm (94 volt)

A tegnapi kajám:

Reggeli:
-1 joghurt
-3 abonett
-15 deka uborka
-1 szelet jóreggelt (ez bűnözés volt a cukor és a liszt miatt..)

Tizi:
-1 joghurt

Ebéd:
-3 db virsli
-félkonzerv kukorica
-1 evőkanál majonéz

Uzsi:
-1 alma

Vacsi:
-4 abonett
-4 szelet gépsonka
-10 deka ubi

Utóvacsi:
-2 alma

.......................................................

Mai kaja:

Reggeli:
-4 abonett májkrémmel
-10 deka ubi

Tizi:
-2,5 deci kefír

Ebéd:
-egy negyed csirkemell mustárostejföllel megsütve
-10 deka ubival

Uzsi:
-1 danone joghurt

Vacsi:
-4 abonett
-4 szelet gépsonka
-1 paradicsom
-2,5 deci kefír

Pótvacsi:
-szerintem egy paprika meg 10 deka ubi lesz

A mustárostejfölös csirkét úgy csináltam, hogy a csirkemellet csíkokra vágtam, 2 ek 12%-os tejfölt összekevertem 1 ek mustárral és ráöntöttem a besózott-borsozott mellcsíkokra, és picike oliván fedő alatt készresütöttem. Akartam hozzá barnarizst enni, meg is csináltam, de egye az, akinek ízlik.. Komolyan, mitha pocsolyavízzel csináltam volna. Tiszta földíze volt. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése