2011. január 9., vasárnap

Kezdetek

Fogyásra adtam a fejem/testem. Hiszem azt, hogy a fogyókúra legelőször a fejben dől el és nem egyszerű. Egyszerű sosem lesz. Meg lehet szokni, bele lehet rázódni, de ehez az kell, hogy akarjam. Sanyargatással nem megyek semmire sem. Én Norbi Titok könyve szerint fogyok, hisz az egyszer már bevált. Kiegészítem most az update kódokkal is. Egészen pontosan ez úgy néz ki, hogy igyekszem update 1 kódú és ezen felül az alacsony kcal értékű ételeket fogyasztani.
Fogyókúra előtt a napi átlag fogyasztásom 1800-2000 kcal volt. Most max 1300-1500 kcalt fogyasztok és ebben a napi 2 bögre kávé is benne van. Tehát ételekből olyan 1000 kcal tevődik össze, a többi kv.
Aki nem ismeri az update lényegét annak leírom. Az update kategóriákat nem kalória alapján osztották szét, hanem GI (glikémiás index) alapján. Minél kisebb a GI érték annál tovább érzünk telítettséget. Nos, hogy némi örömmel szolgáljak itt nem a magad GI értékeket kell fogyasztani, hanem az alacsonyakat. Hurrá. Viszont nuku liszt és cukor. Aki fogyni akar az a teljes kiőrlésű kenyeret is kerülje nagy ívben.
Tehát én ezzel kedtem a fogyókúrát:
- vettem egy naplót, és minden nap beleírom mit ettem, és hány kalória (ez nem szükséges, de nekem jó érzés tudni, hogy pontosan tudom mikor menyit ettem. A memóriám miatt, mert estére full elfelejtenék mindent...)
- letöltöttem a netről a norbi update 1 és update 2 táblázatokat és apával kinyomtatattam őket
- az update 2 táblázatot félreraktam
- az update 1 táblázatba beírtam az egyes ételek kalóriatartalmát

Így lényegesen könnyebb a számolgatás. Ha lesz időm, és esetleg valaki szeretné akkor megcsinálom kinyomtatható táblázatban.
Aztán ráálltam a mérlegre ami 80 kilót mutatott, és megmértem a derék, has és csípő körfogatomat. Az eredmények elszomorítóak.. :(
Derék: 94 cm
Has: 109 cm
Csípő: 107 cm

Aztán egy sikeres fogyizó adott egy tippet. Mondta, hogy vett egy farmert amibe bele szeretett volna fogyni, felvette és lefényképezte magát. A combjáig ment fel a nadrág. Nos nekem is. Én csak a kedvenc nadrágomba szeretnék megint beleférni, de nekem is csak a combomig jöt fel, pedig sztreccs. :( Itt az elrettentő kép:

Szóval innen indulok.. Célom a 60-65 kiló.

És akkor a első pár nap étkezése:

Január 7:
Reggeli: 3 szelet puffasztott búzaszelet
-fél pohár 12%-os tejföl
-1 pohár kefír
-3 szelet párizsi
-------------------------
316 kcal

Ebéd:
- 1 egész Sült csirkecomb (bőre nélkül)
- 1 db alma
- kicsi cékla nyersen lereszelve
-------------------------
225 kcal

Uzsi:
- 1 db alma
-------------------------
42 kcal

Vacsi:
- 3 szelet puffasztott búzaszelet
- 3 szelet párizsi
- egy fél kígyóubi
-------------------------
316 kcal

Pótvacsi:
- a kígyóubi másik fele
-------------------------
20 kcal

Összesen 919 kcal plusz a két bögre kv

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

Január 8.

Reggeli:
- 3 szelet pizzás abonett
- 3 szelet gépsonka
-
1 paradicsom
- 1 doboz joghurt
----------------------------
244 kcal

Ebéd:
- másfél merőkanálnyi túrós tepsis alap (a receptet lásd a recepteknél)
-
---------------------------
520 kcal

Vacsi:
- 2 szelet abonett
- 2 szelet gépsonka
- 1 db paradicsom
----------------------------
87 kcal

Pótvacsi:
- 1 fél kígyóubi
----------------------------
23 kcal

És bűnöztem 3 szem pici csoki kb 200 kcal

Összesen 1075 kcal plusz a 2 bögre kv.

:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:_:

Január 9.

Reggeli:
- 3 szelet abonett
- 3 szelet zala felvágott
- 5 deka túró
- 1 doboz kefír
--------------------------
377 kcal

Tizi:
- 1 db alma
--------------------------
58 kcal

Ebéd:
- egy adag marhapöri (165 g)
- 3 szelet abonett
--------------------------
kb 350 kcal

Vacsi:
- egy adag marhapöri
-3 szelet abonett
--------------------------
kb 350 kcal

Összesen 1135 kcal plusz a 2 bögre kv




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése