2011. június 20., hétfő

Gyors összefoglaló

Eltűnésem oka egy röpke 4 napos balatonfüredi nyaralás volt. Nem részletezném nagyon, nagyon jó volt. Ami a lényeg, hogy a balatonfüredi aquaparkban hatalmasat csalódtunk, nem ajánlom senkinek sem, viszont az Eszterházy strandot a Borcsa étteremmel egyetemben nagyon is. A legszebb fizetős strand amit valaha is láttam, az étterem meg a pincértől a kajáig tökéletes volt. Szóval remélem jövőre is visszajutunk ide.

A lényeg. Ugye az utolsó bejegyzésem szerint 65 kilóval zártam, aztán meglátogattak a piros mikulásos napok és fenekestül felfordult minden. Szééééégyen és gyalázat visszaszedtem 2 egész kilót, így 67 kilóval kezdtem meg a nyaralást és ooolyan szinten zabáltam, csoki, csipsz, krumpli, tészta, kenyér.. jajj volt ott minden. Annyira lelkiismeretfurdalásom volt hazafelé, hogy biztos, hogy minimum 5 kiló plusszal jövök haza, hogy frankón rosszul voltam. Hazaértem és ráálltam félve a mérlegre. Felkészültem minden rosszra, csak arra nem amit láttam. Nevezetesen, hogy NEM HíZTAM SEMMIT!!!!! 67 kiló voltam este. Reggelre már ez lement 66 kilóra. Szóval nagyon ügyes voltam. Bevált Zsola módszere. Igaz nem fogytam, de nem is híztam, pedig mindent ettem. És 65 kilóra is az ő módszerével mentem le egy hét alatt. Mindent eszek, csak kis adagokat és előtte iszok. Ennyi. így ehetek kenyeret, tésztát, csokitortát stb.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy! Akkor most fogyizol tovább? 60 a cél??

    VálaszTörlés
  2. Igen. Először 60.. Aztán meglátjuk.:D Lehet benevezek egy 58-ra én is. 5-össel valamikor tizenévesen kezdődött a súlyom.

    VálaszTörlés